integracyjne
W przedszkolu są dwa oddziały integracyjne. W grupach udzielana jest pomoc psychologiczno-
pedagogiczna potrzebującym dzieciom. Jest ona udzielana w trakcie pracy bieżącej oraz w formie zajęć specjalistycznych: korekcyjno-kompensacyjnych, logopedycznych,
socjoterapeutycznych.Grupy realizują program wychowania przedszkolnego "Świat w kolorach" wyd.Klett.
Grupa 3ci liczy 20 dzieci, 9 dziewczynek i 11 chłopców . Nauczycielkami prowadzącymi są Dorota
Konofał i Dagmara Poneta. W grupie jest nauczyciel współorganizujący - Karolina Małek oraz pomoc przedszkolna - Bogusława Żelazko. W grupie są 4 orzeczenia o potrzebie
kształcenia specjalnego oraz 3 opinie z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej.
Z dodatkowej inicjatywy nauczycielek, grupa realizuje programy i innowacje własne:
Chcę być dobrze wychowany - program ma na celu wdrażanie do przestrzegania norm i zasad w przedszkolu, zwrócenie uwagi na zakaz oddalania się z wyznaczonego terenu oraz wdrażanie do kulturalnego zachowania się przy stole z użyciem form grzecznościowych.
Zdolny przedszkolak - program pozwala rozwijać zdolności dzieci.
Bezpieczna Placówka - program ma na celu wdrażanie do bezpieczeństwa dzieci w placówce i poza nią.
Czyściociochowa akademia - program, dzięki któremu dzieci wdrażane są do przestrzegania zasad higieny.
Program partnerski POSE "Zabawy ruchowe w zdrowym stylu" - program wspierający zdrowy rozwój i aktywność fizyczną.
Innowacja pedagogiczna "W świecie kolorów" - głównym celem innowacji jest podejmowanie
działań dotyczących poznawania , nazywania kolorów, zabaw z kolorami.
Grupa 4ci liczy 18 dzieci, 8 dziewczynek i 10 chłopców. Nauczycielkami prowadzącymi są Lucyna Szymańska i Katarzyna Piechowicz. W grupie jest nauczyciel współorganizujący - Angelika Krześniak oraz pomoc przedszkolna - Iwona Gołąbek.
W grupie jest 6 orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego oraz 3 opinie z Poradni Psychologiczno-
Pedagogicznej.
Z dodatkowej inicjatywy nauczycielek, grupa realizuje programy i innowacje własne:
Chcę być dobrze wychowany - program ma na celu wdrażanie do przestrzegania norm i zasad w przedszkolu, zwrócenie uwagi na zakaz oddalania się z wyznaczonego terenu oraz wdrażanie do kulturalnego zachowania się przy stole z użyciem form grzecznościowych. Czyściociochowa akademia - program, dzięki któremu dzieci wdrażane są do przestrzegania zasad higieny.
Bezpieczna Placówka - program ma na celu wdrażanie do bezpieczeństwa dzieci w placówce i poza nią.
Ogólnopolski Projekt Edukacyjny "Bajki pomagajki" - głównym celem bajkoterapii jest ochrona i wzmacnianie rozwoju psychicznego dziecka.
Innowacja Pedagogiczna "Sensoryczny świat przedszkolaka" - innowacja polega na usprawnianiu funkcji integracji sensorycznej oraz rozwijanie kreatywności i chęci eksplorowania otoczenia poprzez różnorodne dostarczanie bodźców jak również budowanie świadomości ciała.